shuffs

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av shuffs - 18 maj 2011 23:39

min mage kronglar massor..


när ska det ta slut?


jag orkar inte!





ålandsbild.. 

Av shuffs - 18 maj 2011 23:20

idag har jag inte gjort mera än att ha tagit det fett lugnt.

kollat lite på tv o så.

eller jo, jag har ju tränat 2 timmar. det är väll inte jättelugnt..

men resten va lugnt :)

typ iallafall :)

jag försöker ta dagarna som dom kommer..

svårt att planera så mycket hela tiden.

jag vill att allt bara ska flyta på.

men det kanske kommer mera till sommaren, sommarlovet liksom.

jag får hoppas på det!

vet inte vad jag ska göra imorgon riktigt.

ta det superlugnt imorogn också kanske?

vila upp kroppen..

ont i huvvet o slut i kroppen.

träning klockan 6, onetsgen.

ska ju ha uppvisning på lördag på ungdomsfestivalen i Totshälla..

får väll se hur det blir. eftersom att Linnea inte kan va med.

vi gör ju massa kanogrejer också..

vi får lösa det på bästa sättet, o ta det som det blir...

har börja tänka mera så nu..

ta dagen som den kommer o kör på bara.

och det sista jag vill säga här o nu är bara att:


Ida,Linnea o Stina.. in är underbara flickor.

mina lillesystrar, o ni kan alltid prata med mig om det är något på tok.

eller om det behövs hjälp med friilla eller så till något!

jag hjälper till så fort jag kan!

ni är underbara!

och jag älskar er till 100000!!!

tack för att ni är ni o ni är dom ni är.

ni vill inte o försöker inte vara som någon annan.

och ni respekterar mig för att jag är som jag är!

världens bästa flickor


feta länkar till Ida o Stina som har bloggar :)

tryck på namnen för att komma till bloggarna!


  


SUUUUPER OLDI pic (: men vem bryr sej.. ?



har man fästit sig vid en sak.

är det svårt att släppa det.


Av shuffs - 18 maj 2011 23:04


en stor hiss till Melissa Horn.

eftersom att hon förklarar allt så bra i sina låtar.

en ny favorit!


// vilma

Ovido - Quiz & Flashcards