shuffs

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

22 maj söndag

Av shuffs - 22 maj 2011 22:04

jag vill börja med att säga att frågorna ni ställer kommer fram!

bara att jag nte visar dom, lättare att "samla" ihop alla sen när jag ska svara på alla om dom inte är "publicerade" om ni förstår ;p 

haha

så det är därför! :) 


feeeeeeeeeeeeeet länk idag också :D


haha


idag har jag inte gjort mycket..

jag bara HATAR NO så att alla människor vet!

eftersom att min NO lärare Thomas har kopierat ut 20.0000 sidor mer än vad jag ska kunna.. 

vte ju då inte vad jag behöver kunna liksom :/ 

hoppas på att det blir bra endå!

vi har ju så kallat "bok-prov" o det gillas!!

det innebär att vi får ha bok med på provet!

skitbra!!!

annars hade jag defnitivt INTE klarat det! ://

höhöhöhö...

jag försöker se så positivt som möjligt på allt nu fram till skolavslutningen.. 

men det är svårt.. eftersom att jag setressatt mig egenom hela 7an.

alla dagar liksom..

det är inte förrns nu jag börjar försöka ta det lite lugnt.. 

iallafall på mornarna.. har stressat GÄRNET varendaste morgon..

eftersom att jag är morgontrött o sånt skit :/

DISS te det! :(

men nu ska jag försöka gå upp vid 7 imorgon iallafall.. 

så jag kan ta det liite lugnt!

orolig mage.se o så hittar du en bild på min mage typ!

orolig o spänd :( 

inge kul alls..

men nu ska jag upp med hakan.

ta tag i situvationen o leva livet tills fredag.

då jag blir 14 :) 

asnajs! 

eftersom att jag ska mysa med några goa små kompisar jag har!

asmys!!! :D

nu ska jag kiiiiiiila o vila :) 

haha rimmigt värre där asså ;)))

här får ni också en riktig sommarlåt :D

gillar asmycket ! :D


 


       


två små finfina bilder på mig o frejsan idag :)

först på SlagstaGlass o sen i lekparken o grusar ;) haha


kram på er!! :D


 
 
Ida

Ida

23 maj 2011 07:14

Hahaha.... vad bra att frågorna kommer fram!<33 ;)

http://iidajohnsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards