shuffs

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av shuffs - 19 maj 2011 22:26



             FRÅ GE STUND:D




svarar vettiga frågor! :)



alla svaren kommer någon gång


nästa vecka kan jag tro :)



fråga så mycket ni vill! :D





Av shuffs - 19 maj 2011 22:15

vill börja med att det blev inget NO plugg idag heller.. som jag lovade mig själv :(

blir på lördag o söndag, kanske imorgon.

måste läsa lite iallafall!

och imorgon har vi ju då tyvärr matteprov..

jag hoppas jag kan det.

jag gör mitt bästa.. mera än så kan man inte begära! :)

oh ja.. imorgon går jag till skolan.

mitt kvällsmål blev jordgrubbar o smällt choklad..

kan det bli bätter?! :D

hihi

imorgon bitti till frukost blir det nog fil,jordgubbar o ALL BARNN,

mina favoritflingor.. dom borde ni prova! :D

SKIT GOA o man blir mätt på dom!

när jag äter dom på morgonen o yoghurt blir jag inte hungrig förrns runt 11.. mot vad jag brukar, då jag vanligt vis blir hungrig runt halv 10.

eftersom att jag äter som en myra. alltså välldigt lite..

på morgonen iallafall..

o nu e min mage inte på topp längre heller..

kan vara magkatarr.. kanske jag har sagt tidigare..

mamma ska köpa tabeltter någon dag nu under helgen..

får hoppas på att det blir bättre!

hoppas hoppas hoppas!!!

mina tarmar har inte riktigt funkat så bra under min livstid heller så att..

a, vi får hoppas på det bästa!

imorgon blir det kanske en dagens outfit..

får se :)

ska iallafall ha mina nya örhängen jag fick av carola som liknar converse.

sen lockigt hår, sen jeans eller shorts.. får se.

sen en blommig t-shirt eller ett svart pöslinne :)

får se med vedrett! :)

haha

snart fyller jag också!!

gud vad jag längtar..

vill bara att åren ska flyga på nu tills jag tar studenten..

efter studenten ska det gå tröööögt!

så jag hinner bli lärare på dansskolan.

utbilda mig lite till något.

a. typ så skulle jag vilja !

vill bara på peka att jag älskar min mormor grymt!

hon är så fin o rar.. trotts att hon är glömsk som 17!

haha.. jag fick 1 liter jordgubbar idag av henne!

smaskat lite som jag sa förut o resten blir imorgon! :)

ska straxt ta o sova!

klockan tickar iväg..


 

erkänn.. ni blir sugna! :D



pussissssiissss ;*



Av shuffs - 19 maj 2011 06:45

god morgon små bloggläsare!

hoppas ni sovit gott! :)


jag tänkte att ni som läser kan väll kometera? :)

tänkte ha en frågestund till nästa vecka.

typ nästa torsdag eller någe liknande..

eftersom att jag fyller på fredag..

o ni vet vad som händer dåå med bloggN
adjåååås :)

haha

ska försöka hinna läsa lite NO också.

PROV på måndag om kroppen..

dock får man ha bok med o läsa i..

men man måste ju plugga endå.

2 timmar på oss typ..

lär ju dö typ.. en riktigt död gås kommer jag att vara :)

hihi:$

men ärligt.. hur ska jga minnas alla tarmar o allt..

det mesta kan jag ju, o det är ganska intresant.

med tanke på min mage o hur den har vart under mitt livs resa..

sååå.. nu kör vi lite NO o så hörs vi senare ikväll eller så? :)


pusssss



  

STAMP ON THE GROUND, JUMP JUMP JUMP JUMP



Ovido - Quiz & Flashcards