shuffs

Alla inlägg den 13 december 2010

Av shuffs - 13 december 2010 22:10

här kommer lite bilder :)



minisarna


daniella & jag hallsberg :)  

min lilla tuffsiruffsi sally :p

high chapparall? stavningen? xd


bild från 6års

vet saKNAR bekiniranden! :(  

samma här, saknar bikiniranden, dag 3 på kreta :)



nu ska jag sova :)


kram kram vilma


  

Av shuffs - 13 december 2010 21:14

nu har vi fixat julskinka :)

och nu ska jag straxt sova..

eller ja kolla på TV en liten stund men sen sova..

lucian gick bra ;p

 

 

Kram kram

Av shuffs - 13 december 2010 17:05

nu blir det ett välldigt kort inlägg eftersom att mitt  internet laggade sööönder

hade skrivit lite granna men sen blev det konstigt!

kanske inte blir ett inlägg ikväll bara för att jag ska hem till Mats :)

sover hos han inatt bara för att filip är magsjuk.. som jag ABSOLUT INTE vill bli!

en av de värsta sakerna man kan bli! :oo

åker straxt på luciatåg på skolan :)

är med och dansar ;p

ska vara där halv 6 men det börjar halv 7, blir nog bra.

Mats hämtar mig där efteråt och så följer jag med han hem o vi fixar julskinka (a)

PERFFFFFA :D

ida ville så gärna att jag gjorde ett linlägg så varsegod lillestumpan :)

ni kan få några luciasånger snabbt här från mig nu :)






nu måste jag snabbt kila iväg ;p



kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards