shuffs

Alla inlägg den 6 december 2010

Av shuffs - 6 december 2010 21:51

kom hem från skolan idag vid kvart 10 i 4.

helt okej faktiskt!

fasst endå inte med tanke på hela helgen med dans,

tror jag håller på att bli sjuuuuk :(

INTE BRA DET ALLTSÅ!

OAVSETT OM JAG ÄR FRISK ELLER INTE SÅ ÅKER JAG OCH TÄVLAR PÅ LÖRDAG!

ni ska få en bild som jag har mixat ihop några bilder från dansuppvisningen :)

ska straxt sova, så får vi se om jag får feber under natten eller om jag klarar mig.. som jag då välldigt järna slipper att få!

känns som att det endå skulle vara skönt att vara sjuk nu..

men NEJ det har jag INTE tid med nu!!!!

har alldeless för mycket !
extra träning på torsdag, extra träning på fredag o tävling på lördag..

MÅSTE vara med på träningarna!

jag MÅSTE tagga till nu! äta massvis med pasta o nyttigheter nu under veckan så jag får bara med energi!

här kommer bilden + några fler som jag bara känner för att lägga in här :)

(eftersom att jag knappt har lagt ut bilder på sista tiden)


en bild på mig :) det är nog en av mina favorittröjor, (till idas fråga)


     

melwin, världenssötaste lillebror :'d 


mina favoritskor, (ludd i så dom är riktigt sköna! också ett svar av samma fråga)


     

melwin har sättit på sig.. Lucas 1 dm förstora skor o tagit fram micrononen till pappas keyboard o ställde sig och sjöng manboy :'d


ÄLSKAR både historien o bilden ;p 

ett utav dom julkorten jag gjorde för några veckor sen :)


Jag och Jonna, när vi hade djungelparty på dansskolan haha

(Vilma vänster som tiger) (jonna till höger som apa)

  

en dag när jag va påväg hem från skolan :)

 

 så svart va mitt hår när jag hade färgmedlet i :p

 

 jag älskar er allra mest alla underbara dansare :'d

 INGE DANS, INGE LIV!!


 ligger nästan och sover med den! :'d

 världens bästa present (som jag nu får ha i ett år)

  


mixade bilden  ;p



dansen betyder allra mest, det är där jag kan vara mig själv utan att känna mej o trygg i mig själv, det är där jag alltid får stöd om jag mår dåligt, det är där som dom bästa lärarna finns!!!, och det är där dom underbaraste människorna finns! men längst in, i mitt hjärta.. där stannar ni för-all-tid-kvar!

:'dddddddddddddd     

Ovido - Quiz & Flashcards