shuffs

Alla inlägg den 9 december 2010

Av shuffs - 9 december 2010 21:57

tränat 3 timmar sträck idag :D

eller det blev typ 2,5 timma ;)

singeln känns sådär:/ MÅSTE ha MERA POWER och DANSA!

maria säger "du gör allt perfekt" men dansen då..

jag skulle lika bra kunna stå o vänta på bussen, fattade inte vad hon menade med det men ednå?! ;p

a o sen typ min bröstkorg MÅSTE få dansa den också! ;p ;o ahah  ;d

allt annat är nog bra tror jag?

a iallafall sen har jag nyss duschat =

 

- tvättat kroppen o håret

- hårinpackning

- filat fötterna

- o sånt som man gör när man duschar? tex tvåla sej o det? :)

- smörjt in :

 

* benen

* armarna

* ansiktet

* händerna

* fötterna

 

känner mej STOLT :D

 

godnatt allt folk ;)

 

ni ska få en till disco låt, bara för att jag verkligen älskar att dansa!

eller TVÅ till ;)




ÄLLLLLLSSSKA MERA ÄN TUSEN ;D



bara för att soffe alltid ger mej dom låtarna jag vill dansa till (y)

TACK VÄRLDENSBÄSTASOFFE :DDD

haha, ÄLSKAR LÅTEN :D

 

puss o kram från den duktigä vilma :D



Av shuffs - 9 december 2010 21:57

tränat 3 timmar sträck idag :D

eller det blev typ 2,5 timma ;)

singeln känns sådär:/ MÅSTE ha MERA POWER och DANSA!

maria säger "du gör allt perfekt" men dansen då..

jag skulle lika bra kunna stå o vänta på bussen, fattade inte vad hon menade med det men ednå?! ;p

a o sen typ min bröstkorg MÅSTE få dansa den också! ;p ;o ahah  ;d

allt annat är nog bra tror jag?

a iallafall sen har jag nyss duschat =

 

- tvättat kroppen o håret

- hårinpackning

- filat fötterna

- o sånt som man gör när man duschar? tex tvåla sej o det? :)

- smörjt in :

 

* benen

* armarna

* ansiktet

* händerna

* fötterna

 

känner mej STOLT :D

 

godnatt allt folk ;)

 

ni ska få en till disco låt, bara för att jag verkligen älskar att dansa!

eller TVÅ till ;)




ÄLLLLLLSSSKA MERA ÄN TUSEN ;D



bara för att soffe alltid ger mej dom låtarna jag vill dansa till (y)

TACK VÄRLDENSBÄSTASOFFE :DDD

haha, ÄLSKAR LÅTEN :D

 

puss o kram från den duktigä vilma :D



Av shuffs - 9 december 2010 21:15

nu ska ni få några discolåtar :D

årkar inte skriva mera än såhär om dagen ;p :D



VAR TVUNGEN MED BARA EN LUGN LÅT :D



älska



tuuuuuuuuuuusen % kärlek till låten :D



älska :D



grupplåt ;d ÄLSKA STOOOORT! :D



älska :D



älska :D



också älska, fast liiite ut tjatad -.-' ;p



tusen gånger älska :DDDD



älska :D



nää, NU MÅSTE JAG GÅ OCH DUSCHA :)



Ovido - Quiz & Flashcards