shuffs

Alla inlägg den 11 december 2010

Av shuffs - 11 december 2010 22:03

liten men stark

står jag här, o kollar ner i mark

jag känner en tår rinner ner för kinden

landar rakt på den trasiga grinden

grinden som håller fasst

det som är kasst.

inne i hjärtat mitt

finns det bara en sak som lyser vitt

det vita är något som hjälper till mot sorgen, den vita färgen dämpar

o gör så jag kämpar.

försöker att hålla kvar med min svaga styrka i ett band

som föreställer en hand

handen som hållit mig kvar & hjälpt mig att kämpa igenom det tuffa

har hjälpt mig själv att puffa till det tuffa

jag hatar känslan att må såhär

men det finns bara EN sak som har fått mig att stanna där

stanna upp och fattat vem jag är

fattat att man får må såhär

men jag ska sluta

sluta att luta all vikt mot hjärtat

för då kommer all smärta

du är värkligen världens bästa

och du betyder det allra mesta !

 

Sara Söderlund ♥



tack för allt sara, ingen är som du!

 

 

gråter utav att läsa texten, ger både sorg men endå lycka!

 

 

 





Av shuffs - 11 december 2010 21:25

bilder :)


hallsbandet jag fick från pearls for girls :)  

bild från igår

ny tröja SJUKTSKÖN :D

en bild på min riktigt snygga "puff" lugg xd HAHA


bild på dräckten :) (lite mörk men får duga) ;p






varsegoooooda min små damer & herrar :)

 

NÄSTA TERMIN = NY DRÄCKT :DDDDDDDDDD

 

nu höll tillomed mamma om att jag ska ha en GLITTER DRÄCKT :DDDDDDDDDDDD

 

fast måste fixa allt annat först med dansen som sara sa :/

hoppas bara att det finns någon lösning!

 

baybay :)

Ovido - Quiz & Flashcards