shuffs

Alla inlägg den 5 december 2010

Av shuffs - 5 december 2010 21:58

såhär som denhär helgen har vart, det är så jag vill ha det varenda helg/dag! :'d

bara dans, heeeeeela tiden!

blev åretskompis, guuud!

malin o ida innan vi skulle ut på scenen, dom ba " jag tror att du kommer bli"

typ 1000 gåner, jag ba "nej? ;o" haha

typ helt seriöst! blev faktiskt ganska chockad själv !

var inte beredd på det!

och så som jag har det hemma o så, så känndes det där super!
har den på mitt nattuggsbord alldeless bredvid mig :)

så så fort jag vaknar så är det det första jag ser :D

och sen det sista jag ser innan jag somnar :D

och det jag kollar på om jag mår dåligt :)

det värmer sååååååååhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
r mycket!

att jag vet att mina kompisar iallafall tycker om mig som jag är,

inte hur jag borde vara liksom.

o alla tycker om mig hur jag är som person, eller alla ganska många iallafall..

gud, nu kommer det tillåmed glädjetårar :')

för jag blir såååååååååhääääääääääääääääääääär varm i hjärtat!

att den, i ett heeeeeeelt år ska få vara MIN ! BARA MIN!

kan  inte fatta det själv! innan andra föreställningen tog jag mig en tankeställare o tänkte " är det här verkligen sant? står jag med såhär många kompisar, som är helt underbara o så sjukt ja så det inte enns finns ord för det så ja, o var det verkligen JAG som blev åretskompis liksom." PRECIS så tänkte jag !
jag kan egentligen inte fatta det själv helt ärligt!

att så många bryr sej, o jag kan inte fatta att någon/något kan betyda enns liv liksom! det finns inga ord för det !

kommer nog en bild imorgon av någe slag ;p

eller något jag vet inte ;)

(om jag hinner)

men nu ska jag kila, är heeeeeeeelt slut alltså!

så ska sova o det lär jag göra gott också!

jag kommer sova så gott så jag tror inte ens jag komemr höra klockan imorgon!

HAHA

 

kram kram på er, alla underbara dansare :')


är bara sååååååååååå lycklig nu! :')

Ovido - Quiz & Flashcards