shuffs

Alla inlägg den 3 december 2010

Av shuffs - 3 december 2010 21:33

  


kanske inte världens bästa bild men håret blev HELT OKEJ :D <3

 

Emilia Larsson ;D

 

Pussar o kramar från oss :)




Av shuffs - 3 december 2010 20:08

nu sitter jag med datan nere ;p

Emilia färgar mitt hår.. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH :o hähä

kommer nog bli både nöjd men sakna mitt gammla...

venne hur det kommer bli ju..

ganska så nervös men men...

asså fett STOLT att jag vågar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag bara bestämde mej o då gör jag det..

bara jag bestämt mej så finns det tyvärr ingen återvändo i mitt huvud liksom ;P

kommer nog bilder sen :d

imorgon är  det liksom dans hela dagen.. så då vill man ju inte se konstig ut heller.

om jag blir missnöjd.. så får jag väll ta att duscha 24 gånger ikväll för att få ut det ;p

menmen.. jag är lite rädd fortfarande men men..

nu ska jag sluta skriva här liksom.

hehe

 

TJAO ;p



Ovido - Quiz & Flashcards