shuffs

Alla inlägg under juni 2010

Av shuffs - 22 juni 2010 16:37

           






kommer flera bilder senare ikväll (från ica o ute) (a) ♥






PussssN //vilma o amanda :*  

Av shuffs - 21 juni 2010 22:03

hejhej ,,

 

 

idag har jag vart med emma♥

omg!

fett kul vi hade!

oh fårett shan bambambam oh fårt shan bambambam xd haha

jag skrattade ihjäl mej (a) xd haha

oh sen,, så typ vid 5? kom mamma o hämtade mej.

vi åkte hem.

vi åt jag drog te pappa..

o lucas var o badade hos grannen anna (:

eller asså med annans barn lekte lucas xd haha¨

aa sen så drog jag hem vid 6 te mamma o fixade iordning mej.

sen drog jag på träning 19-21..

jätteintensiv var den!
kan man lungt säga asså!

snacka om att dunns rakt ner i spagat eller splitt asså!

hahhahaha xd

o mina saxhopp blev ju ganska så reält msslyckade xd haha

typ tjugo i 9 började vi med förra gångens dans,

den gjorde vi lite till på.

slutet blev lite konstigt xd men kulkulkul!

imorron blir det amanda ! :DDDDDDDDDDDDDDDDD♥

 

 

 

 

PussssN //vilma

 

Av shuffs - 20 juni 2010 23:10

hejsan hoppsan falleralleraaa (a)

 

 

idag har jag chillat med folk (Y)

och jag har inte så mycket att skriva om,

jag tycker bara att alla kan kolla min och elins finfina blogg (a)

 

www.vilmahjertaelinbloggplatsen.se

 

 

älskar dej elin :*

 

 

 

PussssN //vilma

 

Av shuffs - 20 juni 2010 00:08

hejhopp världens minsta nya världsmästare i fotboll ;o

 

 

Jag LOVAR!

Idag har jag träffat det nya världsproffset i fotboll ;o

Han e typ 2 år, o han ba peace och visade två fingrar och sen fuck you så visade han tummen och pekfingrett ;)) SÅ SÖÖÖÖT ;O

sen ba åkte en moppe förbi, han ba böjjde på benen o viasde en moppe saksak ;D haha OMG jag höll på att döö, sååå söööööt ;o

Jag o Elin, asså shiiiit vad vi skrattade,,

 

btw: jag o elin har en blogg :DD

alla kan kolla tycker jag :D

 

www.vilmahjertaelin.bloggplatsen.se

 

elin, jag älskar dej :*

 

 

 

 

PussssN //vilma

Av shuffs - 19 juni 2010 15:53

tjollahopp ((:

 

 

Nyss kom elin o ni har inte fått sätt bilderna xd haha

men vem pallar dom?!

INGEN nej jusst det :D

hahaha

idag har jag vart med viktoria fram till lunch sen drog hon hem o åt o jag åt o sen kollade jag på tv o sen lockade jag mammas hår xd haha

och mitt (;

nyss kom elin o som jag skrev förut,, vi ska snart ut på grändssaksak,

så alla som vill kan messa :D

eehm, jaa jag vet inte vad jag mera ska skriva,, men skit samma (:

 

 

 

 

PussssN //vilma

 

Av shuffs - 18 juni 2010 23:10

hej alla som kollar på min blogg o som e roooliga :D

 

 

kommer bilder imorron för jag har lite funnn nu ;D haha

jag satt för typ 1 sekund sen o webbade med mikaela o melker :*

nu sitter jag o webbar med jonna o oskar ;)

ahr vart med sandra o tora idag, kommer kort därefrån också ;)

hihi

min nacke dör snart...

o min tumme kan jag knappt röra på :'(

ajjjjjjjjjjjj!

min cola e rooooosa :D haha xDD

jag moffar godis o jonna petar sig i näsan xd hahhahahhahaa skojja ;) xDDDDD

jag har roooligaste humorN EVER ;o

jag kasnke sk kolla film? med viktoriA, vemvet?! hahahahahahahahahahahaha

o mina byxor e det maskara på -.-' (a)

min o mikaas perfum luktar GODAST :D

och på måndag kommer eventuellt älsklingen :D

JAG ÅT NYSS UPP MIN FOT (Y)

JONNA HAR BEVIS xD

HAHAHAHAHAHAHA

men nu ska jag dra (:

 

 

 

 

PussssN //vilma

 

 

 

 

 

 

 

Av shuffs - 18 juni 2010 12:10

Tjaba Tjohejjsan ;D

 

 

NU har man vaknat, ätit frulle men hårett e inte fixat o inte annat häller (a)

sandra och jag sonade som sakt 04:15 och vi vaknade ca 10:34 ;)

haha typ 6 timmaro 15 minuter xd hahhahaahahaha

jag tycker att det e riktigt kul asså xd

vi har skrattat så jag höll på att DÖ ;O haha xdd

Sandra ba spillde jag ba spydde du?! ;O

hon ba jaa ;O

jag ba är du magsjuk?! ;s;O

hon ba vah? ;s

nejj? ;s

jag ba men du spydde ju hon ba nej SPILDE xD

hahahahahhahhaha jag ba OMG xDD

 

Men nu årkar jag inte skriva mera, men skriver mera senare o lägger ut några bilder Maby ;D

 

 

 

 

PussssN //vilma

 

Av shuffs - 18 juni 2010 03:14

Hejhopp lars;-)Klockan är 03:15 och jag ligger med mobilen, asså jag har internet sak gratis på min mobil:-D hihi och vi är inte trötta häller haha xD ja, vad ska man mera skriva?Träffade karin,anna och reza förut:-D och ja är sämst på att bowla -.-' haha skit samma tar det senare xD var ingen träning idag, så lovisa blev glad;-) hihi God natt gud och alla som sover och ska sova kommer bilder senare:-) PussssN //vilma

Ovido - Quiz & Flashcards