shuffs

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av shuffs - 5 juni 2010 22:01

hejhej monika hej på dej månika :D ahaha

 

 

 

Nu sitter jag här med Viktoria,

 

typ vid 20 över 4 drog jag o mötte emma, vi gick värsta omvägen när vi skulle dra te trumpan xd (te mej)

sen åt jag, sen typ drog vi hem te henne o hämta pengar sen drog vi till ica o köpte godis, cykla runt lite eftre sen hem till viktoria, kolla typ film några minuter.. sen skulle emma äta så då drog jag o hon hem te henne,

sen hoppade vi studdsmatta från takett (Y)

KULKULKUL! xd

sen drog vi med bussen en hållplats vet ej varför xd så gick vi hem sen;)

sen så va vi ute med folk, freddi klämde fingrarna o Emma o jag höll på att dö av skratt i flera minuter xd

kanske kommer blider,

men nu ska vi kolla film,

 

 

 

PussssN //vilma

 

Av shuffs - 5 juni 2010 15:15

Tjabaaa,

 

Idag kom jag hem typ 11 från Viktoria, slaggade över där med henne och emma♥

puss på det :*

 

 

Sen åkte jag mamma o mats till tuna,

 

jag köpte bikini och en till av min favvotröjjjja :D

(fasst röd)

 

  

 

så ser bikinin ut fast blått band där nere, ;)

 

nu ska jag dra ut tror jag :))

 

 

 

PussssN //vilma

 

Ovido - Quiz & Flashcards