shuffs

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av shuffs - 3 juni 2010 22:38

Oh lalalla, hejsan kooling :D

 

idag har det vart nästan som en vanlig torsdag, fasst slutade tidigare för våran lärare e bässsst! :D

 

hm,, ´nu på kvällen så va jag (på gårn) ute o spelade brändboll ´haha bollen e svart xdd hahahahhaa

nejj skojja, men TJEJERNA VANN! :D

fick kexchoklad för det :))

sen fick man handburgare för man var med o spelade :D

sen så fick jag biobiljett för att jag kom TVÅA i hockey tipset, där ser ni killar jag kan sånt ;D haha skojja,

sen så typ nu e jag hemma och tar det chill, hittade  benskydd te imorron då vi ska spela fotbollsturnering

 

6B(vi) - 5C

6B(vi) - 4?

6B(vi) - personalen (a)

 

 

hoppas det går bra,,

 

pallar inte skriva mera,

 

bara att nästa veck bli CHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLA I SKOLAN JAAOO!! (Y)

 

 

 

PussssN //vilma

 

Ovido - Quiz & Flashcards