shuffs

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av shuffs - 1 juni 2010 21:59

Tjollahoppsansaaa ;DD



Idag har vi haft fotbollsturnering mot 6A,

Vi vann. fasst man ska aldrig vara en dålig förlorare men inte en mallig vinnare heller!

menmen,, skolan var väll som en vanlig tisdag?

tror jag,förutom fotbollssaken då..

sen på kvällen blev det gårn, kolla teater -.-

haha först Johanna sen ba Hanna?

sen ba på jamjamjam typ sandras mobil ;D xDD

hahahah typ höll på att garva ihjäl mej på teatern för ibland hörde man bara hur klockan tickade xDD haha

HATAR KNÄPPTYSTA STUNDER!!!

Och jag är ju allergisk mot Myggbett och nu har jag typ 10 stycken och ett på smalbenet är typ fett stort, fasst nu har jag tagit tablett och salva så det borde bli lite bättre,, HOPPAS JAG!

MenMen,, är van! -.-

 

Men asså jag pallar inte skriva mera nu för mina myggbett kliar som FLAMINGO!!

 

 

 


PussssN //vilma



Ovido - Quiz & Flashcards