shuffs

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av shuffs - 7 juni 2010 21:42

Hejjsan,,

 

 

Har kommit hem från träningen nu, och jag har ätit.

hade uppvärmning i 40 minuter xdd haha

och gjorde en liten kort dans på 20 minuter ;)

haha jag fattade inte det dära i slutett xd

men nästa vecka är ju jag inte med, för jag ska te grönalund.

jag kommer sakna dansen GRYMT mycket!

men men,,

kanske vill börja gymnastik istället för dans, vill bli vigare o sånt.

sen så vill jag tävla discofreestyle (:

 

 

bara så alla vet så kanske jag inte är med på idrotten imorron,

sträckte mig i jumsken eller hur det nu stavass efter typ en halvtimma, men jag vågade inte säga till :$ så jag dansade på för fulla muggar sen så nu har jag skitont i mitt knä som vanligt :(

och sträckningen lär ju inte gåöver snabbt, :(((

får försöka ta det LUGNT :(((

 

men nu ska jag försöka gå och duscha, har värkligen skitont i knät ;''(

 

 

 

PussssN //vilma

 

Ovido - Quiz & Flashcards