shuffs

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av shuffs - 23 juni 2010 18:43

heij,haej,hajj,haij... jaa o massa flera uttal ;)

 

 

amanda har kommit på.. att  jag säger typ haeji ;)

haha

jag gick o sa hej på olika sätt typ 1000 gånger ;)

har tränat på rätta uttalett nu ;)

haha

Amanda åkte hem vill säga typ vid halv 4 något sånt..

Vi har hunnit med massssor med kuliga saker!

och som ni sätt tidigare inlägg så har vi tagitt bilder :D

jag kunde bara inte vara seriös i slutet asså...

menmen,,

 

 

amanda gumman, du gör mig gladare o gladare för varje dag som går..

du lyser upp min dag.. när det e mörkt och svårt för mig i mitt liv..

hjälper du mej alltid (L)

och jag vill att du tar med dej några ord för rästen av ditt liv,,

som är särskillda från mej..

 

sister i love you


Du betyder livet, och jag älskar dig,

vad skulle jag vara utan dig?

Du får mig att må bäst när jag mår som sämst.

Du finns där för mig,

och jag finns  för dig 24/7 hjärtat.

ingen klår det vi har, bästa vänskapen ever

starka tsm,

Utan dig är inget sig likt.

Kommer aldrig glömma mina minnen med dig.

Du äger den största delen av mitt hjärta.

Älskar dig enormt mkt lillasyster♥

 

 

 

PussssN //vilma

 

Ovido - Quiz & Flashcards