shuffs

Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

amanda igår o idag :)))

Av shuffs - 30 juni 2010 22:51

hejhejhejhej




igår var jag med amanda...

jag sov där och vi hade kuligast! :D

INGEN fattar vikken humor vi har asså!
o hennes lillebror e sötast! ;o

tilma ;))

hihi

vi har badat,studdsatt,snackat,skrattat,sovit,vart ute aa och masssssa mera ;D

hahahahha

vi får hetts på hennes data xd

hahahahahahahaha

jag kommer alltid att älska dej lillasyster!

du är i världsnivån som ingen kan nå!

jag älskar dej!

mitt allt

mitt liv

mina andetag

mina dagar

min energi


allt får jag från dej lillasyster!

amandahjertavilma

är lika med

för-all-tid!




kommer bilder imorron!  ps: alla bilder lägger jag ut på http://lillmaandersson.blogg.se




PussssN //vilma








 
 
amandaaaa

amandaaaa

3 juli 2010 22:24

jag älskar dig vilma,
du är mitt allt!
seriöst jag kan inte leva utan dej syster! ;o
ärligt så klarar jag inte en sekund utan dej,
du får mig att le, du gör mig så lycklig !
vilma andersson, jag älskar dej föralltid ;*

hahahaha sjuk humor, heheh fan vad kul vi haft! du är så underbar.
jag älskar dej

http://amandaakareliusson.blogg.se

 
amanda

amanda

3 juli 2010 22:31

veckans blogg avgjord,
kolla om just du vann :)

http://amandaakareliusson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards