shuffs

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av shuffs - 15 juni 2011 23:22

hej bloggen :)

nu är jag tillbax!

jag har faktiskt vart i västerås, söndag,måndag,tisdag o halva onsdag ;)

haha as skönt att komma bort från eskilstuna en stund!

o bara va, men min andra familj!

imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. kanske träffa min lilla vän Ebba, men det vet jag inte än :)

så vi får se!! 

imorgon kommer troligt vis lite bilder också.. om jag orkar lägga över :)

super trött.. så nu blir det nog sleeepyyyy ;}


igår tittade jag på SO YOU THINK YOU CAN DANCE med dannis..

o helt awesome alltså! 

att man kan bli så duktig på något är obeskrivligt! :o

när jag såg denna tjej tänkte jag direkt.. shit! 

hon kommer va super duktig!!

hennes pappa dog när hon var liten, o hennes mamma har alltid stöttat henne.. hon är GRYM! :o

o shitt! det va hon alltså! inte LITE duktig, utan sådär överdrivet duktig verkligen!! ;o



nu under sommaren ska jag fösöka skita i allt o bara leva bara ta dagarna som dom kommer.. skita i allt o alla.. okej ta inte det på fel sätt! ;) 

jag ska bara leeeva!! 

ush! nästan för skönt!! ;) haha


 



bild från dansavslutningen när jag går över i spagaaaat ;))



pussss


Ovido - Quiz & Flashcards