shuffs

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av shuffs - 6 juni 2011 22:12

hej allihoooopa :)

som ni ser har jag ny design! 

jag ville ha ungefär som den andra headern men det va ju inte jag som gjorde den o vet inte exakt hur jag ska göra för att den då ska bli bra.. :/
så detta får duga så länge! 

får se hur länge det blir xd hahahha

aja, ska starxt sova! 

hörs imorgon bitti! 


 


puss

å 

kram

Av shuffs - 6 juni 2011 19:20





Av shuffs - 6 juni 2011 18:18

hej bloggen.. för att vara snäll mot dom som faktiskt läser så skriver jag väll då.. 

min födelsedag blev världens bästa! 

kommer ALDRIG glömma den! 

och det va den absolut bästa födelsedagen jag någonsin haft!

tack daniella,ida,linnea,mattias & stina ♥

ni är underbara ! ;*

sen så har jag typ spenderat onsdagen,torsdagen,fredagen,lördagen,söndagen o måndagen alltså idag med daniella,carola,oliver,maria o freja! 

goaste dagarna också!

vi har vart ute masssor också!

daniella fyllde i fredags, då väcktes vi hos maria o fick tårta o gott.

sen åkte vi till parkenbadet, sen kom vi hem o jag sprang hem o duschade sen så hade hon grillparty/kalas. 

o a jag blev helt gaaalen i 5kampen... shitt !! ;p haha

det va asbra!

sen så va vi i parkenbadet i dag också å jag är stekt! ;) haha

asrööd!!!
min hy mår nog inte så bra just nu.. eftersom att jag inte smörjt mig något idag med solkräm + att det har ju vart ca 30 grader hela dagen..

ojojoj..

imorgon blir det parken/parkenbadet med skolan! ojojoj.. haha

ännu röare.. o sen ta det lugnt. kanske stan o köpa avslutnings kläder..

skulle behövas eftersom att vi har avslutning på torsdag o jag har träning på onsdag o på torsdag har vi den.. hehe

o mitt hår!! VAD SKA JAG GÖRA MED DET?!!!! :o

jag får se vad alla tycker !

vill locka det.. men jag har inte sån låcktång som jag vill ha i mitt hår :/
jaja.. skitsamma. nu ska jag ut o gå helltorpsrundan med mamma :)
bayj ;)


      

fet läcker jag va som liten xd hahah faaaaast...

haha jag i hallsberg 2007 när jag vann ;) hahahaha




Ovido - Quiz & Flashcards