shuffs

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av shuffs - 11 juni 2011 23:13

aj vad ont jag har i ryggen! :( 
det hugger som faasen! :o :((


idag har jag vart på student fest hela dagen typ..

först cyklade mamma o jag i regnet till stan o gratta min kusin när hon kommit ut från skolan :)

sen så åkte vi hem o jag fixade till mig efter regnet o det..

sen åkte vi till malin igen o keka glass o jordgubbar o massa smask! :)

o sen så har jag vart meed daniella nu på kvällen o vi spelade kubb o kekade ;)

o daniella jag o martin körde vattenmelonstävling,

o det betyder, att vi körde vem som åt upp en vattenmelonsbit först..

martin vann självklart! eftersom att han är vuxen o inte skrattar lika mycket som dannis o mej då ;) haha

jätte mysigt! :)

saknar mina små vännooor som är i pålen :(

men dom kommer hem imorgon eller på måndag.. beror på hur man ser det ;) haha


prova spela detta !!!
http://playfreeonlinegames.eu/playonline/typethealphabet.html

värsta beroende fellan!!

du blir BEROENDE!!!! :oo



hiiiissss till mina örhängen (Y) :D


 

en gaaaammmmmallll video från när linn o jag sjöng på gårn förut..

båda va föskylda o sjuka, så ingen behöver komentera!

tyckte mera att ni kan komentera om jag ska ha blont eller brunt hår!

själv tycker jag att jag ser ut som en kamel i blont men vad tycker ni? :)


pussss




Ovido - Quiz & Flashcards