shuffs

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av shuffs - 10 juni 2011 23:15

Av shuffs - 10 juni 2011 23:00

hej bloggeeen ;)

nu chattar jag med Maja på facebook..

kvällen har vart awesome!

va hos pappa o myste med småbröderna o åt grillat!

sen bar det av till gårn o fick glass,korv,dricka o godis (Y)

sen åkte elin o jag, då träffade vi ebba o maja.

o vi stannade hos dom o snackade o det slutade med att vi va hela kvällen.. AWESOME verkligen! 

flickor, ni är bäst !!

har skrattat massor ikväll tack vare er!


jaa, idag har jag också vart på tuna park, å där köpte jag 

- puder

- vattenflaska

- mascara


nöjd med allt tror jag! 

mascaran o puderet iallafall! (eftersom att jag inte provat att dricka ur vattenflaskan ;)

a sen så har jag testat den nya glassen på MC..

KLADDKAKA BALLERINA MC FLURRY!

till min STORA förvåning va den AWESOME! :o

kekatt glass hela dagen typ! :o

fetto här asså!! :o

m.. iallafall.. imorgon blir det nog förhoppningsvis på student hos min kusinvitamin! :)

får se vart dagen tar mej efter det :)


feeeta länkar till bruttorna (Y)



MAJA




EBBA



ELIN


    sneeeee bild :D haha


i'm in love.. ;)


hejdå



Ovido - Quiz & Flashcards