shuffs

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av shuffs - 7 juni 2011 08:17

godmorgon mina bloggläsare! :)


idag väntar parkenbadet som sagt, det va 19 grader imorse klockan 7! :o

helt otroligt!! 

kommer bli en underbart fin dag idag tror jag! :)

och jag kommer va STEKT när jag kommer hem! 

om jag inte badar hela tiden! ;p 

hahaha men det ska jag inte så :)

klockan är 20 över 8 nu.. ska va ombytt o färdigpackad kvart i

o äta frukost o göra matsäcken kvart i tilll halv, och då också äta frukost :)

haha, jag är riktigt trött, men vad gör det just nu liksom?

det är skitfint väder o jag bara älskar det !!!

imorgon är det träning, ska kanske ha Junior.

han har vart världsmästare o massor!
o dansat på dansskolan, ska bli kul!

han har också vart med i so you think you can dance! :D

hihi

häftigt :)

kommer nog köra massa hopp träningar med han!


nu ska jag va ärlig, jag har faktiskt blivit lite brun iallafall på dom här dagarna ute i solen, trotts att jag faktiskt tycker att jag borde vara brunare än såhär liksom, med tanke på hur länge o mycket jag solat! ;p

haha skitsamma. lite brun till avslutningen iallafall.. det va väll det som va tänkt från början ;p

det är ju därför jag solat masssor nu! :)


jag ska också länka min underbara söta vän felicia! ;*


http://feliciabbjurling.bloggplatsen.se/



där har ni henne! ;p haha puss pårej sötnos! ;*


nu ska jag kila!! klockan har tickat iväg till KVART I !!!

HJÄÄÄLP!!!! :o






Ovido - Quiz & Flashcards