shuffs

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

24 maj tisdag

Av shuffs - 24 maj 2011 22:07

hej små söta bloggläsare! :)


jag har faktiskt duschat nu ;) haha

stolt xd

imorgon blir det en sån där slappdag! (Y)

eller va ja nu ska kalla det (:

först tyska, i 45 min sen rast 35 min sen slöjd 1 timma sen rast 20 minuter sen idrott i 60 minuter sen lunch i typ 80 minuter sen dans 90 minuter sen slut.. 

ganska chill endå faktiskt !

tråkigt nog är det sista gången det är dans! :/ 

trååååkigt! 

menmen..

nästa termin kanske jag slutar i dansen på skolan o väljer skolarbete istället.. eftersom att 8an brukar va tuffare o sen så är dansen too easy. eftersom att det är sånna som aldrig dansat förut med :/ 

så för mig blir det lite tråkigt också :/ menmen.

får se.. mycket kan ju förändras under ett sommarlov också ju! 

nästa termin, alltså 8an, har jag lovat mig själv att ta hand om.

funkar inte det får jag byta skola :/ tyvärr! :/

min cykel hade blivit snodd också.. NAJS!

riktigt NAJS! 

cyklade till busshållsplatsen imorse för att jag va tvungen att springa tillbaka o hätma filips lapp som han behövde. 

(gjorde det för att va snäll) 

o klockan va alldeless för mycket egentligen. men gjorde det endå.

så därför tog jag bussen för att hinna i tid till den!

men sen nu ikväll när jag skulle hämta den hade ju självklart någon jävL tagit cykeln ;s 
den kan ju bara TA SIG!

blir såååå sjukt irriterad!

för jag haft en rellativt bra dag idag.

eftersom att jag tyckte jag va så snäll imorse o sånt ;p

o sen skiter det sej helt..

gud vad besviken man blir!! :(

hatar den känslan!

skitsamma.. någon som vet något kan ju ta o snacka med mej.

jag blir sååå gaaaaaaalen!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!!!!!!!!

folk kan ju bara gå o dö ibland!

om man får säga så!

ska snart sova.. eftersom att jag faktiskt råkade försova mig lite grann imorse ;/ haha

så tiiidigt blir det nu!

klockan är ju 20 över 10 nu så snart halv 11 + borsta gaddsen o allt sånt!

nu ska jag pallra mej ut till badrummet! :)

puss på er o sov gott !




en supersöt bild på min underbara vän stina från lägret i vingåker 2008.

haha 3 år gammal bild !

puss pådej goding! ;)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards