shuffs

Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

1 maj söndag

Av shuffs - 1 maj 2011 21:08

bloggen ska iallafall bort!


så alla människor vet!


tröttnat på detta skit! -.-'


vafan. fett tråkigt! :oo'




taggar inför SM nu också. ska nog hyra sal på tisdag!

ska försöka fixa lite i dansen o så..

vet inte om jag ska ändra något eller ha kvar det som det är!

vi får helt enkelt se,

det är ju avslutning på onsdag o trosdag, blir gråtfärdig av att tänka på det :/

alla vänner, alla minnen o allt vi har!

jag saknar alla ju så fruktansvärt mycket då under sommaren!

men ska antagligen gå sommarkurserna, så då träffar jag ju några!

hoppas hoppas hoppas!

fyller snart också! :D 

fett häpy chey här asså!

hoppas bara att jag får det jag vill ha! :/

imorgon blir det skola o sen blir det dans heela kvällen (Y)
går inte att inte gilla det ! (a)

först grupp, iPower, sen är det vanliga måndagsträningen (y)

läääängtar till fysen! låter konstigt, men det gör jag faktiskt!

faaaasen! kom just på att det är SISTA gruppträningen med Sara :'c

feeeet synd! :'(

igår var det ju valborg också!

träffade några gamla goooingar! ♥

underbart!

i torsdags var det också UET, (unge entripinör torshälla)

som EP'n (estetisk produktion) dansade på!

gick helt okej.

kunde ju gått bättre.. men men..

nöjd endå, eftersom att jag hann liksom dansa på dansskolan också (y)
sista streetjassen o tävlingsträningen för terminen!

livet leker..

jag hatar folk som blir avensjuka på ingenting.

jag hatar när folk inte respekterar mig som jag är.

jag hartar när folk sviker..


jag kan alltså inte lita på det folk säger längre!!

eskilstuna suger!!

bara så alla vet!



bloggN försvinner på min födelsedag!



 

O ROTERAD BILD.. jag vet! :)

PUSSSS HEJ!


 
 
Ida

Ida

2 maj 2011 07:28

Neeeeej men ta inte bort den!! Snälla Vilma!!!!<333

http://iidajohnsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards