shuffs

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

3 april söndag

Av shuffs - 3 april 2011 21:33

hej alla bloggläsare :)

idag har det vart en snabblångdag :)

timmarna har gått snabbt men dagen segt, om ni fattar ;)

det känns som att timmarna har gått snabbt fast när jag kollat på klockan så ahr det bara gått några minuter.  ;)

zumban idag då.  den var väll ganska kul?
sattsar allt nu :)

suuuper peppad inför nu på lördag, då det är tävling.

som jag redan sagt men endå :)

hahahah ;)

på fredag så sover Carola,Oliver o dannis här. (min andra familj)

eftersom bussen går kvart över 5 å så.

o annars så sover dom hos maria deras moster, men dom ska ju flytta hit på samma gata som mej, så carola,dannis o olli sover hos oss då!
:D

kommer bli grymt mysigt!! :D

måste också då städa mitt rum... ush ush ush..

men men.. det behövs! det känner jag med !!

får se hur vi sover :)

olli brukar vilja sova med mej, så det kanske blir så att barnen sover i mitt rum o carola i mitt gammla rum :)

får se helt enkelt :)

men det kommer bli smys på högsta nivå då iallafall!

dom är underbara! lillasyster,lillebror o lossasmamma (kallar vi varann för)

typ ;) för jag är så ofta hos dom och vi ses så ofta o dom är verkligen som en familj för mej! är alltid välkomen hos dom!

vad det än gäller ! ;*

jag älskar er stort! ♥

imorgon går vi i skolan till 5 i halv 4.. USH! :(

skit skoldag tyyyp! :o :(

blir åka in till dansen, äta o sen träna 1 timma grupp o 2 timamr disco :)

såå najs! :DDD

ska ge gäääärnett!

o nu ska jag jumpa in the dusch ;) haha


 

haha snigg bild x'd  lovisa med gråtröjja med ryggen mot, oh så jag sen carola med rosa mobben o dannis till höger :)

världens bästa ♥


pusssssssssssssss


 
 
Ingen bild

llovisaaa.

10 april 2011 18:50

haha söt puss. vart är de därr? <3

shuffs

11 april 2011 21:34

det är i Helsingborg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards