shuffs

Alla inlägg den 19 april 2011

Av shuffs - 19 april 2011 15:50

skönt att solen nu har kommit.

har kört lite olika danssteg här på gräsmattan ;)

blåsten stör inte, det kommer små svala båstpustar ibland, men det svalkar ju bara.

detta kan knappt bli bättre ! ;*


 


Solen säger HEJ 8D

 



Av shuffs - 19 april 2011 15:10


Idas komentar :


Älskar låten, älskar dig, älskar vår härliga vänskap! Tack för att du finns Vilma<333



Svar: aw ida, jag älskar dej, och tack för att du alltid finns hjärtat!

du är underbar! jag vet att du alltid finns där för mig och jag vet att jag alltid kan prata med dig om det är något! du är underbar hjärtat mitt!

tack för alla åren du hjälpt mig, o tack för all vänskap du gett mig!

du är en underbar människa o dig kan man åde skratta o gråta med!

du är världens bästa! ♥



just nu satte grannarna nyss på cooler than me på deras sterio ;)

jag sitter ute på baksidan med insmorda ben,mage o armar.

jag sooolar ;) ASNAJS! :D

jag hatar låten, men just nu i sommarväderet så är den verkligen awesome! :D

senare ska jag till carola och dannis i västerås, så jag passar på att sitat här medans jag har tid ;)) haha

och imorogn kommer jag hem igen.

jag verkligen älskar det här!

jag har 28 grader här !
det är helt makalöst vad skönt det är!
ludde är i USA och har 31 elelr hade förut förra veckan då han va så söt o ringde :)

och då va klockan bara 9 på morgonen ;o jag döööör!!

han blir ju aslätt brun detsutom så.. jag kommer verklighen känna mig som en blekfis sen ;)
hahaha.. skitsamma.. jag brukar inte bli så jätte brun heller, så skitsamma! :)
sitter också o lyssnar på en låt som sara o jag gjorde en par till i Kalmar.

jag saknar dej sara!!



den  är grym låten!



där har ni cooler than me!

:)



 




mina bröder sommaren 2009 ♥


pussss



Ovido - Quiz & Flashcards