shuffs

Alla inlägg den 8 april 2011

Av shuffs - 8 april 2011 15:36

hahaha, 3e inlägget med samma rubrik ;)

skitsamma :)

kom hem för ungerfär 40 minuter sen :)

var dygnsur utav regnet.. ush!

idag ska det ju vara fint tycker jag!

danniella o carola o olli är på väg nu, tror jag?

hoppas jag iallafall! :D

dom ringer väll sen när dom är i kvicksund.

såååååå najs :D

längtat hela dagen!

mamma har beddat o bytt lakan o sånt nu också.

kommer bli super mysigt! :D

vi kommer hem se  vid kasnke halv 7 typ.

o då äter vi, sen fixar jag håret på nella o krusar mitt hår.

sen så blir det nog lite mys o sen sover vi :)

måste ju upp 4 imorgon bitti.. såååå sova tidigt ikväll!

mamma har köppt nyponsoppa t mig (a)

GILLAR'T ;ppp :DDDD
sen blir det ju tävling imorgon o vi va typ 60 stycken sa lovisa :o

OHSHITT i sånna fall! :ooo

nu ska jag dra :)


pusssssss


Av shuffs - 8 april 2011 07:09



låten är sååå fin!

det är en kille som sjunger om sin tjej som var med i en olycka o blev typ hjärnskadad så hon inte kan prata o knappt gå o allt..

sååå fint!

han sjöng låten i idol tillåmed!

texten är ju bara sååå fin om man tänker på vem han sjunger den till liksom.



inte världens snyggaste men där har ni klippet han pratar om det i !

stackars henne säger jag bara ! :o :((

USH!


nu ska ni få höra en snabb sak till innan jag drar :p haha

att Bruno Mars är GRYM! :'d

hihii

sååå snygg :DDDD





grym boy!!!!

:DDD hiihihiiihih


hejpa


Av shuffs - 8 april 2011 06:58

åååååh! vilken morgon!!! :D

mamma kom in med frukost på sängen så nu är jag pigg!

o jag har ju inte skrivit o så så att jag tyckte jag kunde det.

eftersom att dannis o dom kommer ikväll å då blir det säkert inte så mycket data o tid till att blogga.. :p

och + att jag hade fått massa fina komentarer :'d

hihi tack tjejer!


ida, jag brukar kolla din blogg också! :D <3


ella, å vad söt du är tack :'D <3


fanny, tack! :D <3


elin, jo inte just idag men skulle jag nog kunna fixa, hmm, typ nästa vecka? :D


ikväll så kommer dom eller ja typ vid 4 kanske?

sen tränar jag o dannis 5-6 sen åker vi hem o äter o jag ska fläta henne o så :)

kommer kanske någon bild om jag får en bra på dom :)

+ att vi ska köpa matsäck också.. känns liiiite tajt om tid liksom :/
jaja.. det får bli så bra som möjligt! :)

hhaahhaahaha fortsätt simma ;) hahahah :p

jag tycker inte min blogg är så rolig o intressant, men tydligen :)

så det blev jag glad för :D hihii

ska börja klä på mig straxt o fixa iordning mig, börjar 8 :)

sååå vi ses :D

ha en bra helg o så ses vi nästa vecka typ xd hhahaha

men kanske på söndag, beror på hur trött jag är! :)

OCH IGÅR KEKA JAG JORDGUBBAR O GLASS! :DDDD
Å VAD GOOOOOOOTTTTTT!!!

(känner er frestade är ni snälla :D)


   hahhahaha städade rummet i onsdags på 35 min :D känner mej stolt! :D


 HEJPA


Ovido - Quiz & Flashcards