shuffs

Alla inlägg den 1 april 2011

Av shuffs - 1 april 2011 22:44

hmm.. 1a april..

ja det börjar ju gå framåt.

jag vill att tiden ska stå still här, skolan kan fortsätta men dansen kan stå stilla här!

så sara är kvar, lektionerna är som vanligt o allt!

nu förstörs allt bara känns det som.

när jag har byggt upp allt, kommer nytt skit.. igen!

nu ska EP'N alltså estetisk profil eller vad man säger på skolan.

alltså dasen på skolan kommer o förstör massa dans på dansskolan!

blir gaaalen!

eftersom att vi har typ något UET sak på gökstensskolan.

dansarna ska dansa på det o visa upp sig typ?

o det betyder att vi måste va kvar i skolan massssssa extratid!

det gillas INTE!

efterssom att min dans på dansskolan krockar med den då eftersom att vi slutar halv 5 i skolan, o då börjar vi.

blir lite irriterad :/

vill bara hoppa ur dansen på skolan just nu, men det går jag ju typ inte :/

men asså a jag ska inte säga allt jag tänker just nu, då blir det bara missförstånd.

har vart på make up store ikväll med mina underbara dansvänner ;*

fett najs ;) hhahaha jonna o jag sa det typ hela tiden ;p hahahah

skitsamma, jag köpte en typ liten burk med "värska" eller vad man säger nästan som lim till lösglitter o sånt som man kan ha :)

riktigt najs!

är ju ingen tävling imorgon, så jag är deppig! :(

är så jäkla taggad till skövde så jag seriöst blir pissnödig av att bara tänka på det! :// not so gooood for me! :/

men imorgon så blir det va på dansskolan från 14 till typ 21? eller något sånt?

ingen aning, men typ, bara för att först är det en lärarsaki jag ska va med på o dansa, alltså det är typ 3 människor som vill bli lärare, o då ska jag o några till dansa med dom eller dom ska "undervisa" för oss typ 1 timma o sen så kollar maria på o lite så :)

svårt att förklara men endå ;))) hahahha

skitsamma, sen är det disco också.

hjälper till o skulle kanske ha uppvisning också, det vet jag inte riktigt änn :)

hahahahha, men skitsamma.

dansen är underbar o verkligen pusslar ihop mej just nu!

jag skulle kunna dansa hela tiden!

blir sååå lycklig! galet lycklig av det !

skönt att jag  har sånna härliga vänner som alltid finns där !

aja, Rebecka gick upp i superstar, alltså en jag tävlar mot eller ja nu tävlade mot.

så det är ju skönt att bli av med en kunkorent ;p

fast hon är supersnäll! :)

o filip som kom 2a vet jag inte (rebecka kom 3a) hur han ligger till med prickar o så. måste försöka kolla upp sånt där ;)

vill verkligen komma upp i superstar jag med!

men nu har jag ju 1 prick, sen i skövde så hoppas jag på final o pallplats o hällst längst upp igen! inte säkert men mål måste jag ha!!

o då lär jag ju få prick om det går så bra igen :D

o sen är det SM, där lär det ju inte gå så jättebra eftersom att det är säkert flera.

men det skulle va FETT NAJS om jag vann då också, eller iallafall kom på pallen!

riktigt fetnajs! :D

taggad som fan nu efter vinsten i västerås!

UNDERBART!!! :'D

nästa termin ska jag gå upp i SUPERSTAR!

o jag har räknat ut att 2013 ska jag åka på EM! :D hihi

(enligt mej alltså ;p)

fast jag har också kommit på att då är jag nog uppe i 16+ eller så är det sista året i 12-15 år. vet inte riktigt. men nästa danstermin ska jag köra både balett och jazz.. jag ska verkligen SATSA nu!

allt jag äger o har !

i sommar så ska jag börja springa, jag ska även äta mindre godis o sånt skit!

lycka till vilma, men endå. försöka springa varje dag på sommarlovet, eller iallafall försöka. minst 5 dagar i veckan typ!

min kondition får INTE gå ner!

måste va på topp!

hela jag SKA va på topp nästa termin!

jag ska äga ut alla ;p hehe jaja, kul för er att läsa -.-'

nu ska jag sluta balbbla på så mycket :)

har någon lurat någon idag? :)

1a april liksom ;p

själv så lurade jag o malin våran HK lärare att malin spytt innan hon kom till HK'N som va första lektionen 8 imorse ;p hahahha

hon blev SKRAJ :p hahahhaha ;'d

hiihihihii kommer en bild från lördags :D


 


asta & jag, asta vann i junior 1 o jag i junior 2 :)

sååå najs ! :D



pussssss



Ovido - Quiz & Flashcards