shuffs

Alla inlägg den 5 april 2011

Av shuffs - 5 april 2011 20:37

vad ska jag göra för att fler ska kolla och komentera min blogg?


- videoblogga


- lägga in foto efter varje inlägg


- skriva om något speciellt?


- tävlingar


- övriga förslag?




KOMENTERA!

Av shuffs - 5 april 2011 20:09

hej bloggN ;)))

idag har vart en lååååång dag för en liiiten flicka som mig ;)

jag nästan försov mej imorse ;p hehhe

mamma väckte mej 2 gånger + min väckarklocka 1 gång...

helt otrolig ;P heheheheheh

så idag köpte mamma en ny väckarklocka till mig ;P hehe

ganska ful men hon tyckte den va fin så. jaja.. skitsamma ;)

får ställa den i andra änden av rummet så jag måste gå upp för att stänga av den.

idag hade vi NO också.. fyfaaaaaaaaaaasen vad tråkigt! :(

NO borde ionte få finnnas!

dö NO dööööööö!!!!!!!

och imorgon har vi Tyska prov, hoppas på G iallafall så jag SLIPPER  omprov..

jaja.. det va väll det.

sitter här på gårn meed min kära vän sandra.

underbar barndomasvän ♥

jag älsakr dej!

saknar mitt lilla smultron soffe!!!

längtar till fredag och lördag vällllldigt mycket!! :((


blir en liite gammal bild på mej som sara tog när vi va i Täby o tävlade ;p

väääääldigt snigg x'd ahhahahaha trött o blond ;p


 


 pussssssssssssss



Ovido - Quiz & Flashcards