shuffs

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av shuffs - 18 maj 2010 21:56

du är allt, du gör så att jag orkar och framförallt vill leva! det är dig jag tänker på när jag mår piss,allt blir så bra då, varje gång jag tänker på dig får jag alltid ett leende på lättarna och kan bara inte motstå från att le! du är allt jag behöver! lämnar du mig klarar jag inte av att hålla fotfästet kvar! mitt hjärta slår sina slag, för dig  




Av shuffs - 18 maj 2010 17:47

TjolahoppTjollahejj :)

 

Idag va jag och masssa fler i vilsta med korpen -.-'

3 gången nu bara i 6an + samma saker dessutom -.-'

MenMen...Livet går vidare...

 

Jag och lovisa drog hem te lovisa eftre skolan.

eller först väntade vi på bussN i 45 minuter om inte mera ! -.-'

Och medans vi väntade så kollade vi i hennes bänk :)

och sen drog malin jag och lovisa ut och väntade på bussen, eller malin och jag drog på toa hihi:)

Sen så drog vi te klätterställningen och VILADE ! ;o

och Malin drog så jag skulle hoppa ner och krama henne och det blev lite upp och ner och skit xD haha (a)

och så satt vi o pratade med Melker,Lukas och hmm ´Lukas tror jag :) hihi

Sen tog vi bussen och då träffade jag Mikaela :)))))))))))))))))♥

YESSS! :D♥

Och sen drog vi te lovisa och chillade :))

 

och sen kanske det blir gårn det vet jag inte.. för jag måste endå hämta min cykel som står ungefär där -.-'

 

Dagen va sjuk kul asså :)

eller om man bortser från Villlllstaaaa saken!

 

 

 

PussssN // Vilma

Ovido - Quiz & Flashcards