shuffs

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av shuffs - 9 maj 2010 00:56

Hej hopp gummikropp som vissa har :)

 

jag typ ligger här i sängn med datan i knät och tare lite chill assåååå .... mamma och anita sitter ännu och pratar -.-'

haha fasst hundarna är lite trötta nu asså...Fozzy la sig och sov typ för ganska länge sen medans sally körde rally (sally rally) kallar jag henne :) och hoppade över Fozzy och massa xD

haha ganska kul att se xD

Jahapp idag har man köpt ny mobil kan jag ju passa på att skriva :)

så om jag skriver vem? så äre för jag inte har typ någons nummer "/ men jag är suuuuuper nöjd med kameran (a)

och jag har ju lixom dansavslutningslåten pårenn oxå så det har ju vart masssssa dans idag...

 

LOVISA OCH VILMA DANSAR PÅ TUNA O ALLA KOLLAR xD

hahahhahahahhahaa Lovisa o jag satt med elin och så dansade lovisa och jag till låten från min mobil och alla ba eeh?! :s

okej!? typ är dom sjuka eller?!

vi bara nejjdå det kallas peppad :D

Tihihihihihi (a)

 

men nu ska jag snart stänga av...kanske blir det film beror på och jaa sen blire väll susa efterssom att jag har träning imorron 12 - 3 så jag mååssste vara pigg till det och INTE glömma frullen som jag gjorde förut -.-' haha

 

men nu ska jag iallafall dra :)

 

 

PusssssN//Vilma

Ovido - Quiz & Flashcards