shuffs

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av shuffs - 5 maj 2010 21:37

Tjeena Mitt Bena som jag har nu efter den sköna dushen :D

 

Jahapp...vad ska man säga om dagen då?

har ju vart hemma mera än halva veckan lixom :(

och inte får jag gå imorron häller jäkla bajjsmamma jag har!
hatar henne jusst nu men inte så länge till...eller kanske :)

Men iallafall har vart feberfri nästan två dagar bara att jag hade småfeber igår kväll...

 

Och igår var nog min VÄRSTA dag efterssom att det var SISTA :'''( gången för tisdagsgruppen att träna för Underbaraste läreren EVER! OCH BÄSTA :''(
OCH SÅ GÅR JAG OCH ÄR SJUK HÄR HEMMA!

asså det går väll endå inte för sig!

DET VAR SÅ SJUKT KÄNSLOSAMT !:''''''(

 

Älskar er tisdagsgruppen ni är underbara!

 

till sara om du ser detta: sara, tiden med dig har gott snappt men den har var bäst för du peppar en när man håller på att stårkna du är alltid posetiv och glad och vill bara enns bästa och asså det kommer inte bli samma sak utan dig på dom dära träningarna nu till nästa termin asså!

Det kommer känns tomt,konstigt,opeppande...eller visst man blir det av alla andra runtomkring men inte så peppade som jag och dom andra blir av dig!

min bakrund på mobilen är:

 

en bild på mitt öga som är sminkat utav dig och sen har jag en anteckning på där det står:

 

TjugoSjundeMars

Tacj för den finaste

sminkningen♥

Älskarejvärldensbästalärare

 

och det är precis så det är Sara Söderlund!

 

JAG KOMMER SAKNA DIG !

 

älskar dig SaraSöderlund

 

 Och jag kan knappt sova här hemma för jag har överskåttsenergi så det spritter i kroppen hela tiden!

 

 

PussssN//Vilma

.

.

...

Presentation

hej, jag heter vilma & är 97a jag dansar på världens bästa dansskola Let's Move! och älskar att vara med kompisar. blogga gör jag så ofta jag hinner o orkar :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategorier

iPod


Ovido - Quiz & Flashcards