shuffs

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av shuffs - 6 maj 2010 13:46

              



VilmaLovisaAndersson

  i

    l

      m

         a                 

Av shuffs - 6 maj 2010 13:34

Tjohoppsananananananan jag är frisk!   thihihiii

 

SanFransisco feber bara...längtar som tuuuuusan till avslutningen men inte att få skiljas åt ett långt tag från vännerna utan att bara få stå där och ha så flamingo kul som vi har tillsamans asså! jag trivs med er och jag skulle vilja BO med er danskompisar!

Lixom legat o lyssnat på låten säkert snart över 20 gånger irad och asså shit vad bra den eee asså! :)

snacka om fransisco feber !

 

+ att jag har tjuvatt lite med dansen och dansatt hemma i smyg fast jag inte fått men nu e jag ju frisk sägeriallafall jag så nu kan jag danssa loss även om mamma inte tycker det är helt okej asså :)

 

jaa vad mer ska jag säga?

att alla som vill kan ju komma med ett bra bilddagboksnamnsförslag! :)

 

 

 

 

 

PussssssN//Vilma

Ovido - Quiz & Flashcards