shuffs

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

sista natten i min egna säng (Y) (N)

Av shuffs - 22 juli 2010 14:43

helluuuu

 

 

jahapp.. som sakt så var det sista natten i min egna säng..

ikväll runt halv 7 bär det av te flygplatsen i typ någon stad..

inte arlanda iaf..

och sen vid 10 kanske går planet moot Kreetiisssshh 8D

fääääät chill ;)

fasst jag kommer sakna alla här hemma sjukt mycket!

menmen.. skönt att komma iväg liten..

vi ska typ bo i katastalos eller något sånt?

ganska liten stad har jag hört.

125 meter till havet från hotellet 8D

så kommer nog bli ganska mycket strand ;)

och det ska vara jätte fint där :)

någon dag ska vi åka till ellafonissi eller vad det hette..

någon strand som värkar vara sjukt fin :)

typ rosa strand ;o

fett coooooolt (;

h3h3h3h3

har ju inte skrivit så mycket här i sommar.

men det finns ju annat att göra (;

jag skrev vell inte om åland?

eller gjorde jag det?

aja skit samma..

kommer några bilder säkert på www.lillmaandersson.blogg.se

(det är min bildblogg)

lägger nästan bara ut bilder där o skriver en rad om varje bild :)

så man kan ju kolla den också om man vill (:

designen är inte så bra efterssom att jag inte fattar så mycket om blogg.se men jag pallar inte bry mej (:

men bara så att alla vet så kommer jag INTE vara brun när jag kommer hem! ;o för det blir jag typ aldrig !

haha undrar hur det blir med min högra handled efterssom att jag har kvar SM bandet efterssom att lovisa o jag kör en "tävling" om vem soom kommer ha det längst xd o + 3 turkiisssshh armband + ett annat smalt med pälor xd hehe

är redan ganska vit om den så vi får vell se xd haha

jag skriver mycket här nu bara för att ni ska ha någott att läsa under veckan jag är bort ;) haha

fäääät skööönt det ska bli att slippa min jävla fläckt som surrar hela nättrena i mitt rum -.-' :D

haha förra året så sova alla 5 i samma rum för det fanns bara AC i ett rum xd så då tog vi våra madrasser från sängarna o la dom på golvet o mamma o mats låg i deras säng med alla 3 barnen på golvett xd hahhahahaha

hoppas det e svalt när vi kommer fram iallafall!

men jag får hoppas på att jag blir lite brun iallafall!

efterssom att Ludwig e typ chokladboll och det är oskar också!

o viktoria kommer nog vara lite brunare nu när hon kommer hem från göteborg så..

jaaa.. det blir till att sooolaaa ... ;(

hehe

fett mycket jag har skrivit nu :D

fett stolt :)

saknar pappa,melwin,lucas,wigge ;(

typ inte sätt dom på feta länge ;o ;(

typ en vecka sen o nu blir det en vecka till ;(

o sen ska han iväg till åland igen :(

fett tråkigt :(

vi kommer fram typ mitt i natten te Kreetiisssshh :)

men alla kan ta åt sig av att jag kommer sakna den :(

bara så ni vet ;) hehe

onödig information jag skrivit..

men ni måste ju ha lite o läsa ;) mohahahaha

 

 

 

 

PussssN //vilma

 

 
 
Ingen bild

ludde

1 augusti 2010 23:27

jag skulle bara kommentera men bra text :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

.

.

...

Presentation

hej, jag heter vilma & är 97a jag dansar på världens bästa dansskola Let's Move! och älskar att vara med kompisar. blogga gör jag så ofta jag hinner o orkar :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategorier

iPod


Ovido - Quiz & Flashcards