shuffs

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av shuffs - 31 juli 2010 12:36

jahapp..

 

då är man hemma från kreta 8D

eller jag kom hem natten mellan torsdag o fredag...

så jag skriver nu för att ni ska veta lite vad som har hänt iaf..

 

torsdagen: åkte flyg o kom fram te hotellet vid halv 5

fredagen: typ sov 3 timmar o sen gick upp och gick ner te pooooolen med Mats ;)

sen så gick vi upp igen o sen åt vi frulle och sen drog alla te stranden 8D

fett chill! typ bara ner för en gata sen framme.. och den vägen var typ 4 minuter lång! sen hände det inte mycket...

lördag:typ samma, stranden sen poooolen 8D

söndag: samma igen xd

måndag: samma hehe

tisdag: samma, sen gick vi ut på "stan" och sen när vi skulle tebax så följde en hund efter oss, sen så stannadevi 5-7 minuter för mats o sebbe skulle upp på toa.

sen så kom dom å då satt den o väntade på oss ;o

sen ba földe den med oss fett långt ;s ;ooo fett läskig !! :ooo

onsdag: ellafonissa, så helvettes äcklig väg! om man kollade ner på ena sidan så såg man bara berg uppåt och sen stupade det 300meter RAKTNER så jag blev typ åksjuk ;o eller mådde fett illa och ont huvet!!

sen när vi kom fram var det fett fint ;oo typ rosa sand och jättelånggrunt och typ lika genomskinligt vatten som typ i vattenkranen ;o

jag ba kollade ner i vattnet med syklåpet (fin stavning) och jag ba ser världens bigga fisk kommer RAKT emot mej ;o jag ba aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

typ som en akvarie fisk.. fasst lite större.. och helt kamoflerad i vattenfärg ;o

fett lääääskig! ;ooo

sen gick jag upp och la mig i sooolen o BRÄNDE MIG ;o AJJJJ

jag kunde typ inte sitta på kvällen! ;o

och sen så gjorde det fett ont o sitta upp överallt ;o FETT ONT ;O ;((

om någon ens bryr sig!

LITE brun kanske jag är, men jag är typ orfange brun :( :o

menmen..

torsdag: åkte hem...

fredag: åkte o klippte mig.. senare var jag med älskling,ludwig och viktoria :D

mysade.. ♥

 

ni kan få en bild ;) haha



   


fett int jag hadde på baklåren o det ;oooooo

låren är röööda på bilden! och inte bruna! ;o   

 

komentera om ni läste ALLT

 

 

PussssN //Vilma

 

.

.

...

Presentation

hej, jag heter vilma & är 97a jag dansar på världens bästa dansskola Let's Move! och älskar att vara med kompisar. blogga gör jag så ofta jag hinner o orkar :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategorier

iPod


Ovido - Quiz & Flashcards