shuffs

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av shuffs - 17 juli 2010 22:39

hejhopp :)

 

 

igår o idag har vart mega mysiga dagar!

igår var jag först med viktoria o köpte ny bikini på bikbok :)

nöjd som fan (:

sen drog vi hem vi träffa ludde... vi va lite överallt.

senare var oskar,ludde tora o jag :)

mohahahha jag råkade skriva toa först xd haha

a vi kollade först film sen va vi ute lääänge (;

hääärligt det var! ;*

hmm... a sen idag har det vart sjukt ta det lugnt dag wtf ;o ;D

åt frulle vid 11... sen så typ mötte vi oskar vid 12 kanske?

sen så kastade vi äpplen xd haha

kul liv xd

sen drog vi te tora...

sen kollade vi på film... venne hur länge det var men vem bryr sig?

den var slut typ 3 va? (;

tror så :)

a sen typ snackade vi bara massa...

sen drog vi ut.. ludde skulle äta lite.

sen så skulle jag o tora äta så vi drog hem o ludde följde meed mig

sen så möttes ludde jag o oskar.

drog te ludde o senare kollade vi på tv.

någon konstig/rolig film på tv...

jag fattade INGET!

men a jag e ju blond så vad ska jag fatta? xd

och sen så a pallar jag inte berätta mera bara att tora kom o det regnade när vi skulle hem :)

 

 

PussssN //vilma

 

.

.

...

Presentation

hej, jag heter vilma & är 97a jag dansar på världens bästa dansskola Let's Move! och älskar att vara med kompisar. blogga gör jag så ofta jag hinner o orkar :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategorier

iPod


Ovido - Quiz & Flashcards