shuffs

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av shuffs - 17 mars 2011 22:02

just nu ligger jag här framför datan och varvar ner efter en full SPIDAD dag!

klockan är mera än 10 nu, så jag ska snart lägga mig.

har packat det mästa till imorgon då jag ska åka enda till kalmar.

eftersom att vi ska tävla på lördag.

eller vi o vi iPower o bronsare-guldare ska tävla ;p hehe

får ju inte tävla på regionstävlingar nu :((

TRÅKIGT!

men jag får se att att HEJA så att jag sen efter inte ens kan prata knapp som det blev efter helsingborg! :o

hehe, skrek på alla underbara dansare ♥

och + att jag till å med tävlade singel då ;) haha

så nu är jag ju bli ännu mera hes!

+ att jag dansar det ALLRA SISTA på HELA tävlingen! ;p :/

lär ju äta massssssssor!!!!

jag försöker att ta det lugnt nu så att jag kan somna!

lyssnar på what if med jason derulo .

ganska bra avslappna låt ! :)

stretchlåt ;p haha

nu ska jag börja dra mig!

slänger in en flächig bild på något bara också ;p



pusssssssssssssssssssssss




 


det där var en RIKTIGT FLÄSCHIG BILD! :'DD

världsmästarinnan asså ! :D

mina två förebilder!! upp till topp 10000000000000000000000!! 



Ovido - Quiz & Flashcards