shuffs

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av shuffs - 8 mars 2011 21:31

tjollahoppsan bloggN :)

idag har det vart en riktigt SKIT dag!

har inte mått så bra :/

imorse va det väll helt okej, sen skolan gör allt värre!

SKIT SKOLA!
jag vill sluta, NU NU NU NU NU NU NU NU!!!!!!!!!!!!!!!!

efter skolan åkte jag till dansstudion och tränade i 1 timma.

superkul! :)

sen åkte vi hem till Linnea och började smått på gruppdräkten, som jag helt ärligt inte tror jag kommer bli klar tills tävlingen 19 mars!

6 dräkter på typ 2 veckor, liksom, jaa .

jag får se till att försöka se med mormor OM hon har kvar sin gammmmmla symaskin.

så kanske jag kan sy lite själv också.

skulle nog behövas!
det är så svårt när vi är så många som är överallt o att tyget ska räcka liksom.

väldigt mycket tyg, men om man ska dela på det o spara så mycket som möjligt så blir det svårt!

nu har jag fått spunk på fanta & rosé låten.

USH!

lyssnat sönder den nu ikväll!

typ 20 gånger i rad -.-' haha

jobbigt!

jaja, nu ska jag dra mej .

 

 

pusssssss



Ovido - Quiz & Flashcards