shuffs

Alla inlägg under januari 2011

Av shuffs - 7 januari 2011 09:20

just nu är INGEN vaken... :( *SUCK* så nu kan jag skriva ett litet längre inlägg :)

ni kommer få en hiss o diss &så.

och vad som har hänt under den tiden jag inte kunnat blogga :p



HISS & DISS:

 

 

 

hiss: idag blir det att gå på bio med Ida .

Änglagård : jag tror den blir bra, skriver sen hur den var!

 

och igår köpte jag nya skor. eftersom att mina gammla uggs var UR dåliga o när jag gick i dom fick jag ont i mina ben/hälar. kändes riktigt härligt att köpa nya!

och dom är UR sköna! jätte varma o allt ! :D

 

 

(tryck på bilden för att förstora)

 

 

DISS : att massa snackar bullshit om mig o ljuger.

jag hatar sånna som ba JA jag LOVAR! sen två dagar efter är allt spritt.. fattar inte hur jag kunde förlåta dej för vad du gjorde en gång mot mig. du spred min hemligaste hemlighet till en, som spred det till 4 som spred det till 10 och å vidaree.. och nu ljuger du om allt för mig &så.

jag fattar inte! så mycket som jag har hjälpt DIG med,

men vad lite som jag får tillbaka. bara skit.

o du kan bara ta dig i röven! :s trodde du va en vän eller ja vi höll ju på att bli vänner, men nä 5 minuter efter så ringer folk o frågar om saker sant som du säger att jag har sagt till dej.

jävligt dålig stil! jag HATAR bokstavligen alla som håller på!

& inte ens kan förklara vad dom vill mig eller vad jag gjort dom :s TA ER !

 

 

sådär ja nu fick jag ut all ilska &så.

har vart hos daniella typ hela förra veckan, eller ja.

jag åkte till daniella typ på måndagen, sen åkte jag hem på fredagen så åkte jag dit igen i måndags o sen kom jag hem i onsdags efter min träning :) HÄRLIGT! :D

men endå skönt att vara hemma igen faktiskt!

fast det har vart såååå sjukt bar där som jag saknar det faktiskt :( men men.. på söndag ska jag till dansskolan o fixmixa med min dräckt :D (Y) (vilma gillar stenhårt)

tror den kommer bli ball :D

 

 

(klicka på bilden för att förstora)

 

tror att filmen ska vara grym! verkar så på reklamen iallafall :)

och sen är ju sällskapet ett av de bästa man kan ha så :D

det här blir suppeeä ;) 

ni får önska några bild tipps eller video tipps. :)

alltså om ni vill ha 10 bilder från tävlingar eller 10 från någon semester eller 2 från vardagen eller något bara :) 

säg bara till.. vilma fixar allt ;) 

nu ska jag dra :)))

 

 

baj baj

 

  

Av shuffs - 6 januari 2011 23:15

tack för allt barndomsvän ♥

 

saknar det vi hade förut, men endå, vi blir bara tajtare o tajtare nu!

det känns bättre, bättre o bättre.

en som du emilia, jag tänkte hela tiden.

hallå? vart tog hon vägen?

slutade hon dansa eller vad hände? o vad hände mellan oss?

vart är hon? hur mår hon vem är hon nu? minns hon mig?

jag visste verkligen ingenting under dom åren..

en underbar person som du skulle ingen villa mista.

jag älsakr dej emilia.

du vet att jag finns där!
känner mej trygg i din famn, o kan vara den jag är med dig!

du accepterar mitt ja.


  



jag älskar dig

Av shuffs - 5 januari 2011 23:10

Var kommer du ifrån ? - sweeeeeden (y'
Heter ? - vilma andersson
Har du en katt ? - nä
När fyller du år ? - om 143 dagar :D (27 Maj)
Tycker du om någon just nu ? - jahadå :)
Jag samlar på ? - dansdräcktsstenar o låtar på spotify :)
Gröna eller röda äpplen ? - greeeen :D
Ringer du någon när du är arg/ledsen ? - mja om jag känner för det så
Vilken tid gick du upp idag ? - hm? 11?
Har du sovit i din egna säng inatt ? - nä :DD
Har du sovit ensam inatt ? - nej :D
Har du strumpor på dig nu ? - nej :(
Hur svarar du i telefon ? - vaaad? hej det är vilma eller a?
Vad ska du göra ikväll ? - kväll? natt va? ;) nä men ska nog snart sova :)
Var vill du bo när du blir stor ? - i ett hus?
Är det okej att gråta? - alltid

 

jag har världens bästa vän ♥

 

 

 

  

 

bild från när jag färgade håret ;)

Av shuffs - 1 januari 2011 20:01

bara några få små ord, har fått min järna att snurra tusen varv i sekunden.

jag tror jag börjar förstå nu även fast jag är 110% osäker..

jag tror dig på sätt & vis men med en järna som snurrar o ett hjärta som slår hårdare o hårdare slag o som är 110% osäker, kan det inte känns mera än fel...

 

 

 

  

.

.

...

Presentation

hej, jag heter vilma & är 97a jag dansar på världens bästa dansskola Let's Move! och älskar att vara med kompisar. blogga gör jag så ofta jag hinner o orkar :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Kategorier

iPod


Ovido - Quiz & Flashcards