shuffs

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av shuffs - 7 januari 2011 17:51

bion var väll bra :)

Ida o Vilma på pensionärsträff kan man ju säga xd

HAHA vi va 18 där inne och typ jag ida o sen en till va barn xd

(jag räknade faktiskt)

här kommer trailern:




filmen handlade som sagt om flickan Alice & hennes mamma.

Alice vill åka "tillbaka" till änglagård (som stället kallas) och se vem hennes morfar och hennes mammas pappa är. hennes mamma vill ju samma förståss.

men vet inte om hon vågar & vill först inte. men sen bestämer hon sig.

när dom väl är där så får dom reda på mycket om deras släckt & så.

en man som äger huset där dom får bo så länge bestämer sej sedan för att åka iväg och lämnar då över huset till Fanny som mamma heter.

Dom bestämer sig sen för att stanna. och Alice får reda på att hennes riktiga pappa är död men hon kallar endå Zack för sin riktiga pappa.

slutet gott allting gott :)

 

i % från 0-5 så blir det en 3,5 :)


de var allt om filmen baj 




Av shuffs - 7 januari 2011 09:20

just nu är INGEN vaken... :( *SUCK* så nu kan jag skriva ett litet längre inlägg :)

ni kommer få en hiss o diss &så.

och vad som har hänt under den tiden jag inte kunnat blogga :p



HISS & DISS:

 

 

 

hiss: idag blir det att gå på bio med Ida .

Änglagård : jag tror den blir bra, skriver sen hur den var!

 

och igår köpte jag nya skor. eftersom att mina gammla uggs var UR dåliga o när jag gick i dom fick jag ont i mina ben/hälar. kändes riktigt härligt att köpa nya!

och dom är UR sköna! jätte varma o allt ! :D

 

 

(tryck på bilden för att förstora)

 

 

DISS : att massa snackar bullshit om mig o ljuger.

jag hatar sånna som ba JA jag LOVAR! sen två dagar efter är allt spritt.. fattar inte hur jag kunde förlåta dej för vad du gjorde en gång mot mig. du spred min hemligaste hemlighet till en, som spred det till 4 som spred det till 10 och å vidaree.. och nu ljuger du om allt för mig &så.

jag fattar inte! så mycket som jag har hjälpt DIG med,

men vad lite som jag får tillbaka. bara skit.

o du kan bara ta dig i röven! :s trodde du va en vän eller ja vi höll ju på att bli vänner, men nä 5 minuter efter så ringer folk o frågar om saker sant som du säger att jag har sagt till dej.

jävligt dålig stil! jag HATAR bokstavligen alla som håller på!

& inte ens kan förklara vad dom vill mig eller vad jag gjort dom :s TA ER !

 

 

sådär ja nu fick jag ut all ilska &så.

har vart hos daniella typ hela förra veckan, eller ja.

jag åkte till daniella typ på måndagen, sen åkte jag hem på fredagen så åkte jag dit igen i måndags o sen kom jag hem i onsdags efter min träning :) HÄRLIGT! :D

men endå skönt att vara hemma igen faktiskt!

fast det har vart såååå sjukt bar där som jag saknar det faktiskt :( men men.. på söndag ska jag till dansskolan o fixmixa med min dräckt :D (Y) (vilma gillar stenhårt)

tror den kommer bli ball :D

 

 

(klicka på bilden för att förstora)

 

tror att filmen ska vara grym! verkar så på reklamen iallafall :)

och sen är ju sällskapet ett av de bästa man kan ha så :D

det här blir suppeeä ;) 

ni får önska några bild tipps eller video tipps. :)

alltså om ni vill ha 10 bilder från tävlingar eller 10 från någon semester eller 2 från vardagen eller något bara :) 

säg bara till.. vilma fixar allt ;) 

nu ska jag dra :)))

 

 

baj baj

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards