shuffs

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

hatar att dröma mig bort :(

Av shuffs - 25 januari 2011 21:55

okej okej.. jag ska bli bättre med bloggen .

men ni vet att jag har såhäääääär fullt upp med dansen just nu!

så nä. det här funkar inte!

har vart på dansskolan hela helgen, hela kvällen igår å idag.

hehe .. men jag håller nog med martin lite..

att jag är som en hustomte där :)

jag är där jämt å hjälper till eller dansar vad som behövs :)

riktiiiigt härligt faktiskt !

menmen.. vet inte hur jag ska göra riktigt med bloggen?

tycker att ni får komentera om ni har något förslag på hur jag ska göra?

eller om jag ska gör någe speciellt på bloggen?

frågestund. hiss eller diss eller a vad som hellst :)

för detta håller ju liksom inte? ;p hehehe..

Filip är sjuk (alltså min storebror) här om dagen hade han 40,1 i feber..

INTE okej för mej då som säkert kommer bli smittad o ligga hemma hela nästa vecka o veckan efter tack vare det !

INTE OKEJ?!

men tycker riktigt synd om kraken :(

men iallafall idag hade gruppträning :)

härligt att få ha en elktion med sara också!

å igår med sofie å igår med maria

å asså har saknat detta såhääääär mycket!

imorogn blir en PLUGGDAG :oo

trodde ALDRIG att dettta skulle komma från mej!

men det här behövs faktiskt nu !

SO prov på torsdag + 10 engelska glosor.. okej inte jöttesvåra glosor men MASSA "begrepp" på SOn som jag inte fattar ett skvatt om :(

å imorgon har vi Tyska glosor.. som kommer gå åt pipsvängen !
men men.. igår va jag ledig. idag va jessica borta o så..

å vi har en vikarie ganska ofta.. som inte kan ett skvatt om tyska eller om våra läxor. så det här har blivit ett problem för mig!

menmen.. + att jag mår riktigt illa just nu!

tänk att det sak vara svårt för min mage att fatta!

SLUTA VARA ETT SKITBESVÄR FÖR MIG! :((

allt den har ställt till med under min livstid såhär långt så känns den onödig!

hellre spy å sen bli bra faktiskt! än att gå å må illa hela dagarna!
USH!

fattar inte vad problemet är liksom? ;/

menmen..

jag sitter o kollar på google.. drömmer mej bort...


  

typ poolen i kreta 2010 :)

hotellrummet vi hade.. eller vi hade iallafall ett likadant :)    

där ser man pooerna å lite så + att vi såg ner till havet därifrån.. missing that!


stranden känner nog sara igen :) träffade nämligen henne där..

solstolen framför mig :D hihi.. saknar det stoooort!


å här är en bild på vårat hotel då :) eller typ sunflower 1 va det där

å vi bodde på 2an :) men vi kunde ju gå emellan poolerna å så :D

jaja.. saknar alla dom dära gamla tiderna !

om allt inte bara kunde bli som då.

fyfan säger jag bara!

jag vill inte ha en denna sommar så som jag VET att den kommer bli :'c

vet redan PRECIS hur den kommer bli.. rent skit bara !
USHH!

blir bara mer å mer depprimerad känner jag!

har vart det hela dagen!

förutom inne hos vivvi å när linnea o jag skulle göra läxa i omklädningrummet å så.. :) hihi

doris är nog världens härligaste å gooosigaste hund :D

min favorithund!

skulle kunna byta ut henne ibland istället för sally! haha ;)

faktiskt!

sally.. HOPPAR rakt i ansiktet å typ ligger på golvet eller i soffan på rygg med tassarna rakt upp i vädret å leker död på något vänster å BITER luften liksom?

medans doris är en snäll liten söt vovvsing som alltid sätter sig i mitt knä när jag kommer in liksom..

JÄMT!

sally bara springer runt xd

vet inte vad som ahr hänt med na riktigt? xdd

 

FICK IALLAFALLL MIN EFTERLÄNGTATDE TRÄNINGSOVERALL IDAG! :'DD

ÅÅÅÅH vad jag ÄLSKAR den!

jag kommer nog BO i den på kvällarna å ibland i skolan! :DDD

vilma är KÄR! i sin nya overall :DDD

å sin nya dräkt :DD ÅÅÅÅÅÅ :''')

det här året ska jag försöka göra så bar av det som möljligt..

lycka till till mje men jaja.. :/

här tänkte jag ge en gåva till IDA :D

min danslåtsspotifylista ;pp hhi


gamlaSomnyaDansHits xd


varsegood till dej ida :DD hihihi :$

 

nä nu ska jag hopppa ner under täcket o sova så sött inatt..

om inte illamåendet väcker mej förståss! :((

 

kram kram


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards