shuffs

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

såååå trött!

Av shuffs - 9 januari 2011 21:49

igår sov sandra här.. blev jättesent! :/

kunde bara inte sova. det gick inte!

tog lite kort också.. hade mycket att prata om kan man säga!

hmm.. sen så typ idag har jag vart på dansskolan i ett antal timmar :)

ganska kul! nu är buxorna snart fixade till dräkten!

eller ja.. ihopsydda.. sen ska väll maria ta med sina drömmar också..

så då lär det väll bli lite detaljer :p ahha ;)

jaja.. nu är viktoria här också c:

imorgon så ska jag till dansskolan vid klockan halv 4. eller då ska jag vara där.

o innan det är joel,tora jag o ludde...

venne vad vi hittar på men något blir det! (antagligen ;p)

nu kommer några förskräckligt "söta" "HOST" blider på mig och sandra! :D xd

HAHA

nä.. nu ger jag upp!!!!!!!

har väntat på att bilderna ska komma fram i 15 minuter typ!!

händer INGENTING!

ni får se dom imorgon istället :)

ni får en annan bild på världensbästavän o mig som hon har gjort till mej o skickade här om dagen ♥


  


jag älskar dej världens bästa vän :*

 

 

 

puss åk kram :)

 

 

såv så gått alla :d

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards